Kim jestem?

Już od początku kariery zawodowej tworzyłem teksty sprzedażowe dla innych. Pracowałem w redakcji dużego portalu oferującego możliwość rezerwacji noclegów.  Moim zadaniem była produkcja opisów obiektów i kwater za niewielkie pieniądze, więc szybko przyszedł czas na zmiany.

Tak pojawiła się sprzedaż i obsługa klienta. Były to traumatyczne, aczkolwiek rozwojowe dwa lata mojego życia. Praca w dużej korporacji (obsługującej ponad 250 sklepów stacjonarnych i dwa internetowe), oferowała atrakcyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju – niestety, tylko teoretycznie. Kto pracował na Open Space powinien wiedzieć, że zmiany pracownicze „w sezonie”, potrafią trwać 12 godzin i nie możesz oderwać się od stanowiska pracy. Mimo wszystko szlifowałem warsztat i realizowałem niewielkie zlecenia dla zewnętrznych klientów. Można powiedzieć, że jestem samoukiem i popełniłem wszystkie możliwe błędy – chociaż doskonale wiem, że droga do doskonałości jest jeszcze długa.

Gdy pojawiły się możliwości na horyzoncie, postanowiłem zaryzykować. W ten sposób od 2 lat jestem copywriterem na pełen etat. Nazywam się Maksymilian Kieroński i chętnie pomogę Ci stworzyć satysfakcjonujące treści.

Droga po serce klientów nie musi być trudna – wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzia.